Home Forum
Velkommen, Gæst
Venligst Log på eller Registrer.    Glemt adgangskode?
Gå til bundenSide: 1
EMNE: Mail til Tom behnke. (Konservative)
2011/07/09 11:52 #190
Mail til Tom behnke. (Konservative) Print den side Klik på denne knap for at oprette et PDF dokument ud fra denne tråd (åbner i et nyt vindue).
Hej Tom Behnke.
>
> Jeg skriver angående den store debat der florere for tiden. om hvor vidt hash skal lovliggøres eller ej.
> har læst og set mange af dine udtalelser på tv. Kan sagtens følge dig i man ikke bare kan lovliggøre
> alt hvad de kriminelle går og tjener penge på. Men mener bare at hashen er så udbredt,
> så hvis man skulle putte alle i fængsel som ryger hash en gang i mellem, så ville fænglerne blive proppet.
> vi kan vel hurtigt blive enlige om hash er et af de "sundeste" rusmidler på listen over euforiserende stoffer.
>
> Mulighederne bag lovliggørelsen ville være stor. både som medicinsk brug og økonomisk set.
> der bliver om året i kbh solgt for ca. 3 milliarder kroner. penge som kunne komme i statskassen.
> til bedre skole og sygehuse. for ikke at tale om mange folk med uddannelser der nu sidder i fængsel
> fordi de har nydt rusmidlet. det koster staten ca. 900kr om dagen pr. fange.
Håber på svar. mange hilsner kim.A

Kære Kim, du har sådan set ret, bortset fra, at man ikke kommer i fængsel for at ryge hash. Der er klart en række fordele ved en lovliggørelse. Især fordele for dig og mig og andre velfungerende mennesker. Men hvad er konsekvensen af en lovliggørelse??? Og kan vi leve med konsekvensen? Når vi ved, at det vil blive de i forvejen socialt udsatte, der vil blive de sikre tabere og når vi ved, at man kan blive sindssyg af at indtage hash, er det så prisen værd? Mvh Tom Behnke, MF

Sendt fra min iPhone

_RE:___________________________________________________________
Hej tom.
Du har helt ret i det tit er de "svage" som kommer i den situration de bliver tilbudt hash. det er et stort problem, men kunne forestille mig at hvis man lovliggjorde det. Så skal den "svage mand" ud og købe hashen på apoteket eller lignende steder. Men som det ser ud i dag, skal han hen til det kriminelle miljø hvor den "svage mand" både bliver tilbudt andre hårde stoffer. på den måde "tror" jeg at man kunne reducere mængden af narkomaner i den grad.

Men da ingen med sikkerhed kan sige om der vil blive fære eller flere narkomaner, syntes jeg det ville være en god løsning med den 3årige prøve periode i kbh eller århus.
ud fra statistikker kan man så på nært hold følge udviklingen. og eventuelt vende tilbage til det gamle. På den måde hersker der ingen tvivl iblandt folket.

Venlig hilsen Kim A Andersen.
Administratoren har deaktiveret offentlig skrive adgang. Top
Alsinger

Free shipping, atarax no prescription online, the best solution. You can order or, augmentin no prescription online, Fast and easy. With us you can, avodart no prescription online, or order online.

Fresh Boarder
graphgraph
Gå til toppenSide: 1
Copyright © 2013 Hampepartiet. Alle rettigheder reserveret.
Joomla! er fri software udgivet under GNU/GPL licens.

Hampepartiet opfordrer ingen til at bruge Cannabis eller Cannabisprodukter.

Unge under 18 år skal forlade denne her side. (siger loven for beskyttelse af mindreårige personer)

Websiden er til information om emnet Cannabis og Hampepartiets aktiviteter.

Login

Du er ikke logget ind!
Når du er logget ind kan du poste indlæg i vores forum.